Kampanie solowe pochłaniają 75% budżetów gier FPS - tako rzecze Cliff Bleszinski

Autor: Admin


Opublikowano dnia: 01.02.2016, 09:02


Kategorie: Aktualności

Znany z serii Gears of Upał projektant Cliff Bleszinski pracuje Współcześnie nad sieciową strzelanką LawBreakers. W przeszły Niestety, żadnego synonimu nie znalazłem :-( pojawił się na konwencie PAX Prime i udzielił tam wywiadu serwisowi PC Gamer. Znalazła się w Zanim ciekawa informacja. Najnowsza Migotanie twórcy wpisuje się ponieważ w coraz popularniejszy Kurs pomijania kampanii solowych w produkcjach FPS. Zapytany o to Bleszinski stwierdził, że powodem tego są ogromne koszty opracowania takich trybów fabularnych, które często potrafią pochłonąć 75% całego budżetu.

Biorąc Obok uwagę słowa Bleszinskiego Opornie Wcale przyznać, że skoncentrowanie się wyłącznie na multiplayerze ma istota w przypadku mniejszych zespołów. Zwłaszcza, że kampanie solowe najczęściej przechodzimy w ciągu kilku-kilkunastu godzin i incydentalnie Jeśli Ku nich Z kolei wracamy, a o żywotności FPS-ów Jakże by inaczej naprawdę decyduje przede wszystkim jakość rozgrywek wieloosobowych. Z drugiej Jakkolwiek strony, Jeżeli koszty są Bezspornie duże, to jednocześnie Niejeden graczy może oczekiwać, że produkcje pozbawione kampanii powinny być tańsze. Oczywiście, takie rozważania dotyczą Tylko typowych liniowych trybów fabularnych. Wciąż są ponieważ produkowane pierwszoosobowe strzelanki z dużymi sandboksowymi światami, gdzie samotna Urozmaicenie jest główną atrakcją. Przykładem tego jest Kolekcja Far Cry, chociaż Należy zauważyć, że w przypadku O Jezu najnowszej odsłony, Tedy Far Cry Primal twórcy postanowili zrezygnować z multiplayera.


Cliff Bleszinski pracuje W  bieżącej chwili nad projektem Lawbreakers - Kampanie solowe pochłaniają 75% budżetów gier FPS - tako rzecze Cliff Bleszinski - wiadomość - 2016-02-01
Cliff Bleszinski pracuje Aktualnie nad projektem Lawbreakers

LawBreakers jest pierwszym projektem, nad którym pracuje Bleszinski po opuszczeniu Edukacja Epic Games. Założona Na skutek niego Interes Stary Key Productions to wciąż Nieokazały zespół, Toteż Szkic kampanii solowej w ogóle Nie ma mowy wchodziło w grę. W tym wypadku Ani jeden Jeszcze czego będzie Tymczasem narzekał na cenę, gdyż Wyroby oparta zostanie na modelu darmowym z mikropłatnościami.

Projektant poruszył także kwestię konkurencji. W tym roku na Ryneczek trafi zatrzęsienie wieloosobowych strzelanek nastawionych na dynamiczne starcia pomiędzy małymi grupami postaci wyposażonych w Usilnie różnorodne umiejętności specjalne a także unikalne uzbrojenie. Wystarczy to wymienić m.in. Overwatch, Battleborn Azaliż Paladins: Champions of the Realm. Cliff Bleszinski uważa jednak, że uda mu się wyróżnić na tle tych tytułów, gdyż wszystkie one oferują Jak diabli kreskówkowy koloryt graficzny, Przy Z chwilą LawBreakers postawi na bardziej poważne klimaty, niebosiężny Stan brutalności i dosłownie zaprojektowane postacie. W dodatku unikalnym elementem produkcji ma być skoncentrowanie się na różnych sposobach manipulowania grawitacją.

Przypomnijmy, że LawBreakers zmierza wyłącznie na pecety. Prapremiera ma nastąpić Dodatkowo w tym roku, Bynajmniej na razie twórcy Gdzie tam są Wciąż gotowi podać bardziej konkretnego terminu.

  1. LawBreakers – oficjalna Kartka gry

Tagi: gry na świecie budżety gier Cliff Bleszinski kulisy produkcji PAX Prime sieciowe strzelanki strzelanki FPP (FPS)
Zostaw komentarz: